Praca na DYSKU GOOGLE czyli praca w chmurze służy nie tylko do łatwego dostępu do dokumentów, ale także do wspólnej pracy na jednym dokumencie.
Można tworzyć dokumenty
- zapisane w wordzie
- zapisane w arkuszu kalkulacyjnym
- tworzyć testy
Można tworzyć galerie obrazów i wysyłać je konkretnie wybranym osobom wysyłając utworzony link.
To tylko niektóre opcje. Jest ich znacznie więcej, ale opowiem o nich w kolejnym poście.
USTAWIENIA NA POCZCIE GMAIL
Gdy zalogujesz się na swoją pocztę mailową (za pomocą loginu i hasła) możesz odbierać i pisać wiadomości. Możesz też, aby utrzymać porządek na swoje poczcie, przenosić maile do utworzonyh systemowo lub samodzielnie etykiet.
Jak utworzyć etykietę. Do tego posłuży Wam zakładka Ustawienia, która znajduje się w prawym górnym rogu na twojej poczcie.
po kliknięciu na ustawienia należy kliknąć ustawienia zawansowane.
po kliknięciu ustawienia zaawansowane pojawi się okno w menu którego zobaczycie zakładkę Etykiety
Przesuwając suwakiem w dół zobaczysz okienko UTWÓRZ ETYKIETĘ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz